torsdag 12 februari 2009

Lite julbilder som lyser upp i mörkret?

Jag tar mig friheten att lägga upp lite bilder från då vi var och hälsade på er innan jul mormor. Kanske det kan göra dig lite gladare i sinnet? KRAM Katarina

JULGRANSPYNTNING

Den årliga granpyntningen blev av 2008 också, tänka sig, för tredje året i rad. Katarina, Magnus, Frank, Gunilla och Ingbert, lördagen den 19 december.




Barnbarnsbarnet Frank hade rest ända från Stockholm för att hjälpa till:



Fika efter pyntningen med avsmakning av Ingvars supergoda kola och knäck ( du borde lägga upp Ingvars kola recept här på bloggen mormor):



KRAM o tack för en mysig stund hemma hos er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på er i er sorg.
Jag har inte träffat Krister sen jag var liten. Jag förundras också över att det inte alls var länge sen jag tänkte på mina kusiner och att det skulle vara roligt att träffa dom. Ta hand om dig och hälsa alla.

Britt-Inger

Frank och jag sa...

Hej mormor!

Saknar dina inlägg här på bloggen, hoppas att du snart finner ork att skriva igen. Du har totalt skrivit 104 inlägg sedan du började i augusti 2008- bra gjort tycker jag!

104 inlägg- WOW!!