fredag 31 juli 2009

I sommarens soliga dagar.

Jag längtar ut i naturen, men ingen är tillreds att följa med mig.
I helgen är det marknad i Stöde. Då brukar sommaren vara slut och hösten i antågande.
Men kanske blir det en bättre höst än sommaren varit.
Det finns mycket bär i skogen sägs det, men när det är både björn och varg är det inte lätt att vara människa och ge sig ut. Så synd ! Jag har hört många som sagt att dom inte törs ut i bärskogen.
Jag längtar upp till Näsåker, men det blir nog inte av. Ingvar målar huset så han kan nog inte ut och åka. Sommaren är kort och huset är stort.Hade jag varit friskare hade jag dragit iväg själv, men hälsan är inte den bästa.
Jag vet att mina barnbarn mår bra, endast Frank har jag inte hört något om, men jag kommer väl att träffa Gunilla så får jag höra. Hej svejs ! Sjung en sommarsång för varandra. Vi ses så småningom.
Kram Marie.

Inga kommentarer: