onsdag 18 november 2009

Orolig vecka

Det blev lite oroligt i tillvaron. Ingvar "tuppade av" så det blev ambulans till Sundsvalls Sjukhus.Men det gick bra så han kom hem efter 2 dagars undersökning.
Det är fortfarande så mörkt och trist. Vi har inte sett solen på många dagar och inte har jag sett Petter heller. Det är mest spännande med de yngsta barnbarns barnen
för dom förändras så fort. Det är roligt att läsa bloggarna som barnbarnen skrivar. Det känns som att man kommer närmare, när man kan läsa om vad de gör och hur de utvecklas. Men nu hoppas jag att Daniel och Bodil kommer och hälsar på. Det längtar jag verkligen efter. Jag längtar ju efter alla, men dom som bor närmast har ju lättast att "hitta hit".
Det var så länge sedan jag skrev några mejl så jag hade glömt ur jag gör. Åldern tar ut sin rätt. Men det brukar alltid komma någon som kan hjälpa mig att komma igån igen.
Jag får skicka en hälsning till Gudrun om du läser detta. Jag har tänkt skriva till dig, men jag kunde inte i dag. Jag är så strulig i huvudet efter att jag hjälpte Ingvar till Sjukhuset.
Lena skulle komma och visa mig kort från Jens simning, men det är bråttomt på vårdcentralerna med vacinering och dyl.Det bruker bli så småningom. Ha det bra alla
Kram Marie.

1 kommentar:

Elin Nordlander sa...

Hej Marie!
Jag ser att Kattis ser till att din läslust stillas, det är ju jättebra! Jag har en drös pocketböcker jag med, du får gärna skriva i din blogg om du vill att jag åker förbi med några när jag väl åker hem till fränsta. Det är mest självbiografier och memoarer. Låter det intressant så hojta till! Snart är det 1:a advent, då ska jag kolla så ni fått upp några ljus i granen utanför huset. Sköt om er. Kram Elin