onsdag 3 december 2008

Fall julesnö.

I daq har det verkligen snöat. Nu är det julstämning, så det klarar sig över jul.Nu börjar väl skoteråkarna sitt lyckliga liv. Om jag inte minns fe l blev det ing en snö i fjol förrän efter jul. I varje fall så räckte det inte för skoteråkning.Hoppas att det inte blir halt. Det är så tråkigt för alla som har något handikapp. Som gammeldommen t.ex. Jag såg på T.V. att det nog regnar i Stockholm. Det är nog synd för Frank och Kattis som tycker om snö och julstämning.Jag väntar så att Christer ochMattias ska komma till mig. Jag måste få säga God Jul ! till dem innan de åker till Vera. Det blir nog roligt för Mattias att komma ut lite. Det har väl inte blivit så mycket av den varan tidigare.
Jag vet inte hur det blir för oss i jul, men vi är ju vana att vara hemma. Vi har ju varit borta i flera jular nu så om det blir en hemma är ingen skada skedd.
Jag såg ett intressant program i TV i dag. Det handla de om Greta Garbos liv, och hon har ju varit väldigt osynlig de sista 30 åren i livet Hon blev illa behandlad av den italienska pressen när dom försökte få utlänningar ur landet efter en filminspelning.
God fortsättning på julförberedelserna och ha en god fortsättning på adventen.
Hej svejs !

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle söka recept på hemmakokt lingonsylt och då hitta jag din sida.
Väldigt trevlig sida och jag kommer att återkomma.

Trevlig dag och hälsningar från Skåneland.