tisdag 9 december 2008

Julförberedelser.

I dag syns förändring i vårt kök. Arbetsmaskinen Gunilla har varit här. Det syns lite här och där. Jag ville inte stiga upp i morse det var så fint i sängen.Det syns även i frysen.Tur att man har barn.
Lena är på Cap Verdi öarna på semester, men hon hade bokat tid så jag var i Stöde på diabeteskontroll. Det var glädjande för både blodtryck och blodsockret var bättre än sist.
Katarina har meddelat att hon kommer och hjälper oss med julgranen. Dom kommer på snabbvisit den 20 dec.
Det är roligt med kommentarer som jag fått från när och fjärran. Ända från Skåneland.
Tack kära vänner, kända och okända.
God fortsättning på dagen.

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Hej mormor
Onsdag och snart är det helg igen. Alla helger blir så mysiga så här innan jul tycker jag. Vi ska nog gå på julmarknad på Gröna Lund och åka lite karusell med Frank.

Ja mamma hon kan verkligen få saker gjorda hon. Så nu infinner sig även lite julkänsla hemma hos er?

KRAM