onsdag 13 maj 2009

Katarina flyger drake.

Det var nog roligt för Frank med en drake.Det var nog boken som inspirerade dig för den var ju bra. Det är roligt att jag kunnat läsa med mitt öga. Dom är ju duktiga på sjukhuset, som dels räddade mitt liv antagligen och sen att jag fick syn igen.Men man ska inte ropa HEJ! förrän man är över bäcken.Men det sista som överger en är hoppet, enligt Pandoras Ask.Det var en tant i Umeå som brukade säga att" man får leva på hoppet som katta på skåpet" Det är nog många i dom här tiderna som får göra det.Som drängen som var glad att han fått sin syn tillbaka" I går såg han inte ärtan i soppan, men i dag såg han prosten genom osten "Hoppas att det inte blir sådana tider.Det kan det nog inte bli igen. Man vet ju inte hur mycket som är sanningen av allt man läser.En sak som vi vet säkert och det är att det är bra i vårt land. Jag är glad att jag är svensk.Hurra ! för vårt vackra land.
Kram Marie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med dig mormor, hurra hurra!

Kram
Kattis

Anonym sa...

Hej!

Nu har jag läst det är trvligt du är duktig arr skriva det måste vara av dej Kattis fått förmågan att skriva.
Sitter på jobbet och skriver det är inte kul med alla nerdragningar som gör livet sämre för våra gamla och tungt för personalen.
Imorron åker jag till Kattis det ska bli trevligt vi ska gå på Gröna Lund om det blir väder! Kramar Gunilla