lördag 17 januari 2009

Gruvsamheter.

Jag förstår inte att jag gruvar mig för sjukhuset, där som dom är så snälla och trevliga. Men det är nog som när doktorn frågade tanten om hon var rädd för honom."nää men han har sån fasa med sig". Och det ligger nog mycket i det, för man vet aldrig om man är allvarligt sjuk förrän man träffat doktorn.
Jag har varit dålig så jag har inte skrivit på några dagar, men det är en släng av förkylningen tror jag, och "gruvningen "för besök på sjukhuset.
Det är så konstigt med vädret, upp och ner med temperaturen. Ena dagen 2 grader varmt och nästa 30 grader kallt.Man mår inte bra i sådant väder när man blivit gammal.
Jättetrevligt att Katarina kom och pratade en stund med mig. Jag kände mig faktiskt lite bättre i humöret när hon varit här.Är man på bra humör är förkylningen inte lika svår.
GOD FORTSÄTTNING PÅ ÅREET ! Grattis lilla Isabel !

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Det var roligt att hälsa på er! Tiden gick fort. Hoppas att böckerna kommer fram som de ska- du får skriva bokrapporter på bloggen så jag vet om du gillade dem eller inte, eller så kan vi ju höras på telefonen.
KRAM