fredag 2 januari 2009

Nu är det ett nytt år.

Nu börjar vi ett nytt år. Det syns ingen skillnad på vädret och ljuset, men om vi tar en dag i taget blir det nog vår så småningom.
Jag har sett och hört Frank i mobilbloggen, men jag vågade inte skicka en kommentar för jag var rädd att göra fel, så det inte blev som det skulle.Men då får man tänka, att om det inte blev som det skulle, får man väl vara glad att det blev som det blev.
Man ska nog inte vara så rädd att göra fel, om det inte blir några stora konsekvenser av det.
Lilla Klara och Johanna! Tack för den glada rockande tomten! Den rockar för oss
varje middag . Den ser så rolig ut så jag blir så glad.
Tack alla för julklapparna Jag är så gammal så jag har sagt ifrån mig presenter,men Gunilla har sagt: Det bestämmer inte du.Det märks, på julaftonen. Men det är ju roligt när vi kommer hem och sätter oss i lugn och ro och öppnar våra paket. Tack!
GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA, så håller vi tummarna för fred på jorden, under det kommande året.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du gillade tomten! Kram Klara och Johanna