tisdag 20 januari 2009

Nu är sjukhusbesöket avklarat.

I dag är jag glad, fastän man känner ju att åldern tar ut sin rätt. Det var positivt med läkarbesöket. Det var bra och återbesöket blir om 6 månader. Då hoppas jag att jag får komma till Hilda och hälsa på till våren. Det skulle vara så roligt.
Roligt att jag fått kommentar från Birgitta.Det var så länge sedan jag såg min systerdotter. Hoppas att vi kan ses till sommaren.

I dag ska visst Christer komma ham från Ryssland och börja jobba i Norge om jag förstått allting rätt. Det känns lite konstigt, eftesom jag alltid har tyckt att Sverige mitt fosterland är toppen.
Jag är glad att vara pensionär så man inte behöver bekymra sig för framtiden. Hoppas att vi får ha det som det vari på sistone, för barnen, barnbarnen och barnbarnsbarnen.
Huga så gammal man är !Men jag hoppas att jag får vara någorlunda frisk och kunna umgås med i första hand dom mina.
I kväll ska vi se Obama bli president i USA. Det finns så mycket att se på Tv om man får vara frisk.
Vi hälsade på Märta på Sjukhuset. Synd att hon blivit sjuk. Hon var så lättsam och trevlig. Men hon kommer väl hem igen pigg och glad.
HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ VECKAN !

Inga kommentarer: