söndag 15 mars 2009

Besök av pojkarna.

I går var det vackert väder. Daniel, Matias och Andreas var till oss en stund och pratade. Dom var mycket välkomna. Matias ska fara till trelleborg och vara borta till den 5 maj. Han skulle vara på en färja som gick till Tyskland, tror jag det var. Tur att han får byta miljö ett tag.
Snön ligger kvar likadant. Den har inte smält nämnvärt.
Jag vill att det ska bli vår nu. Man blir så trött på snövädret.
Nu är det slut på skid-VM. Det är synd. För det har varit roligt att se.Jag vet inte vad jag ska ta mej till när jag inte kan arbeta för all värk.
I dag är fåglarna här igen. Vi har varit utan frö några dagar, men nu har dom kommit igen, när vi haft ut lite. Jag tänkte att dom inte skulle komma tillbaka, men det har dom gjort.För första gången har det varit nötskrika här. Det är roligt att se när det kommer nya sorter.
I går kväll tog jag ihop och fortsatte med en bok som jag lämnat tidigare. Den är både ruskig och spännande på samma gång. lÅT DEN RÄTTE KOMMA IN.
När det gäller att det är mörkt på kvällen, så tror jag att det blir ännu mörkare när det blir sommartid. Men jag vet inte.
Ni som bor söderut, Ni har väl vår nu.Jag blir förfärligt avundsjuk.

En stor kram till alla !

Inga kommentarer: