måndag 30 mars 2009

Min födelsedag

Ja nu hr dom firat min födelsedag. Barnen kom i vanlig ordning. Daniel med familj kom i söndags och hade barnen med sig.Det är roligt med barnen, men man har nog inte ork att ha dom själv det är bara lån en liten stund som gäller.
Dom tänder ljus på Christers grav. Erik och Karin och Bodil och Daniel var där i helgen.
Nu gäller det att orka leva vidare. Jag har ju träffat Christers barn och dom ser ut att må bra. Mattias var i Tyskland när Danne pratade med honom. Bra att han får komma ut lite. Hoppas han får ett bra yrke.
Tulpanerna som jag fick på födelsedagen står fina i vasen. Synd att dom vissnar.Gunilla har köpt en blus till mig. Hon har hittat min storlek. Det är så bra att hon tänker följa mig till sjukhuset på ögonbottenfotografering. Jag har ju svårt att gå själv. Jag ser dom inte så ofta, men dom hjälper mig om det behövs.Nu hoppas jag att jag blir frisk över sommaren, så jag får koppla av sjukhusen.
Ha en bra dag och i hopp om vår snart får jag önska en god fortsättning på vintern.
Hej då mina kära vänner !

Inga kommentarer: