tisdag 17 mars 2009

I dag stormar det.

Det är storm hos oss. Jag hoppas att det är lugnt på havet där Mattias är. Jag har inte hört om han kommit fram, men det har han väl annars skulle jag ha fått hört hoppas jag.Det är så bra att Daniel ställt upp för Mattias, som så hastigt blev utan hem. Bodil gör det bra i hennes situation. Jag skulle läsa bloggen, men hon hade inte skrivit nånting nytt.Jag är så nyfiken omhon farit på BB.
I natt har jag sovit på sängkanten. När jag skulle lägga mig halkade sängen av kanten på ena sidan så hela sängbotten blev sned. Jag har vaknat flera gånger med att jag tyckte att jag halkade ner på golvet. Den är så tung och ställningen som jag har för att höja och sänka huvudänden är ju där också. Jag trodde att det var den som var sönder, men det var själva sängen som störtat.
Tur att det finns reparatör.
Jag fortsatte läsa boken. Det går bra att läsa nu, och den är uppdelad i korta avsnitt så den är lättläst på det viset. Skulle jag inte bli så trött skulle jag inte kunna sluta Ibland tror jag nästan att vampyrer finns, men mig veterligt finns inga.Det var spännande böcker som Kattis beställt till mig.När hon kommer nästa gång ska jag be henne beställa nya. Dom här pocketböckerna är ju dels billiga och dessutom lätta att hålla i.Eftersom hon läst dom själv vet hon hur dom är.
Nu ska jag plocka fram nytt sänglinne och passa på att byta på sängen. Hoppas jag får sova i natt.
Kram till Er alla och sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du gillat böckerna! Vi har nyligen fått en beställning hem hit från Bokus så ikväll ska jag läsa och förhoppningsvis har jag några fler bra böcker att beställa till dig nästa gång vi kommer. Det blir förresten i påsk. KRAM Kattis