söndag 8 mars 2009

Det snöar idag igen

Jag tror aldrig snöandet tar slut. Nu snöar det igen. Det är så höga snödrivor så jag ser inte bilarna på landsvägen.
Jag vet inte om Katarina har samma telefonnummer som förr. Jag tänkte ringa för jag kom inte igång med datorn igår. Men då sa Erik att det hade krånglat med många. Dom kom inte ut på internät. Nu går det tydligen igen.
Det är ju Christer som hjälpt mig, men han finns ju inte längre. Det är svårt att förstå att han är borta. Jag pratade med Linda igår. Det går tydligen bra med pojkarna. Tur att dom stora flickorna och Danne är så duktiga. Och Bodil har ju också ställt upp. Hon skulle ta med sig flickorna och hälsa på mig under sportlovet, men det har nog inte blivit någon tid över.
Alla längtar vist till våren, det gör jag också.
Det har varit en lång vinter, Mycket snö och ihållande kyla.
Jag har sett många snögubbar som dom gjort nere i Stockholm. Lagomt åt Er att Ni också fått snö !
Ha en bra kommande vecka i snöslasket. Många kramar till Er alla från mig.
Jag ska fortsätta läsa böckerna som du Katarina beställde till mig. Det har blivit uppehåll på grund av den stora sorgen. Men nu kan jag nog läsa igen. Livet går vidare
hur bedrövligt det än är.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!

lovet gick fortare än vad vi tänkt! Mattias är här hos oss och även aemma har varit här ett par dagar. sen har det gått mycket tid till att plocka saker och grejjer efter Christer men nu är allt snart klart och livet börjar gå mot det normala igen så normalt den än kan bli! men jag ska ta mej i kragen och komma in en sväng! kramizar