söndag 22 mars 2009

Mat i långa banor.

Jag är så glad idag.Elisabet tog hem vårt älgkött och färs och har lagat all möjlig mat och kommit med.Hon är duktig att laga mat Elisabet. Nu har vi mat färdig och jag behöver inte tänka på att älgköttet blir för gammalt i frysen. Skönt!
Det har blivit halt ute nu. Grusbilen har varit här idag. Han kör ner och sandar åt oss när han är i farten.Det är mycket bra för halka är inte bra för mig. N u hör jag det puttrar i kaffepannan.Det blir gott med lite kaffe efter maten.
Ha en bra vårkväll !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Skönt att ni fått mat via Elisabeth.Jag har inte rymt bara haft så himla mycket att göra både hemma och speciellt på jobbet med alla sparkrav som kommit och som ska genomföras utan att det ska bli sämre för nån,man blir bara så trött av sånt.Har varit med Jenny och Alva och Vilgot på bio i helgen det var premiär för dpm ,det gick så bra.dom har blivit så stora.Längtar efter Kattis och Frank men dom kommer till påsk.Jag har tagit semester så jag kan hämta och ffölja dej till ögon i april.
Kramar! Gunilla

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!
tror inte vi hinner med att komma idag men vi kommer en annan dag istället! Många många kramar från Bodil, Danne och flickorna