onsdag 11 mars 2009

Det ser lite ljusare ut idag.

Det är långsamt i dag. Jag vet inte varför. Det börjar bli monotont i snövädret. Det är så mycket snö. Jag har tittat på bloggarna som Katarina och Bodil har skrivit.
Det är en ljuspunkt i vintervädret. Tur att Ni i Stockholm har lite snö så barnen kan roa sig lite. Skulle det vara lika mycket som här hade Ni nog ingenstans att ta vägen undan snön.Bra att du Kattis fått lite vänner. Jag börjar känna mig ensam för väninnorna jag haft är gammal och sjuka.Nu tittar solen fram lite. Välkommen kära sol! Snart börjar det väl dundra av snömängderna som ska ner från taken.Det dröjer innan man fattar vad det är som dundrar.
Ingvar har farit med papper till Elisabet, så jag är alldeles ensam. Det är tomt när han är borta.
Släktträdet som jag fått av Linda har jag inte lärt mig hur det fungerar, så jag måste be någon visa mig.Det är mycket som jag inte kan än. Jag har för dåligt
tålamod.
Jag undrar om Frank och Katarina kommer till Stöde snart.Det skulle vara roligt att se dom snart.
Bodil och barnen kommer nog när dom får tid.
Ha en skön dag!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Hej mormor!
Det var roligt att prata med dig om än en liten kort stund bara. Nu pratar jag med Magnus om hämtningen.

/Kattis