torsdag 30 oktober 2008

Brev från posten

I dag kom ett brev med posten. Kan Ni gissa vad det var? Det var en teckning från Frank. Det var så roligt att få ett brev med posten.Och inte nog med det. När jag läst brevet så kom 3 stora pojkar ute i allen. Kan Ni gissa vem det var? det var Robin, Andreas och Verner. Dom hade gått från Gissjö för att hälsa på farmor och gammel-farmor. Och i går var Bodil, Klara och Johanna hit. Det har varit en rolig vecka. Synd att jag är så skröpplig.
Jag skulle vilja fara till Stockholm och hälsa på Katarina och Ingvar kunde hälsa på sin bror på Lidingö. Men jag får nog se hur jag är nästa sommar, men det är nog inte att tänka på.Jag vet inte om den där direktbussen som gick förbi här i Fränsta till Stockholm finns till sommaren.Den som lever får se.
Tack för besöken och brevet. Ha det bra ! Nu ska jag dricka kaffe.

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Bra att det kom fram!
Det skulle vara så roligt om du kom o hälsade på mormor! Vi får se till sommaren
KRAM