måndag 20 oktober 2008

Solen skiner inte idag.

I dag fyller Gun år. Det är konstigt att tänka på att vi blir så gamla. Jag känner mig lite friskare idag. Och det är skönt.Det är inte roligt väder, men det går väl den här dagen också.Dom flesta av mina gamla kompisar känns så långt borta. Det är väl för att jag inte kan gå så bra.
Jag har så länge tänkt att försöka komma iväg till Erik och Karin och till Lena och Göran för att titta på hur de renoverat sina hus. Men det är som om det inte går att komma nånstans. Jag skulle också klippa mig.Medelande har kommit att vi får influensavaccineras när det passar, på vårdcentralen i Stöde.
Det är bra att vi gamla blir ihågkommna.
Katarina har varit i Stöde, men jag haar varit förkyld så vi kunde inte träffas.
Hoppas hon kommer igen snart.
Mattias har hälsat på och vi har pratat ett tag om hans utbildning. Han tänker tydligen positiv på den fortsatta delen av skolan. Christer ochVera kom och hämtade honom. Det är roligt med Vera, men det är svårt med språket för mig som inte kan just någon Engelska.
Det börjar värka i axeln, så jag måste sluta för den här gången.
Ha en bra fortsättning på hösten alla.
Kram !











v

Inga kommentarer: