onsdag 1 oktober 2008

Nu är rödbetorna i burkar.

Det blev många burkar, ändå finns det mera som ska i frysen efter inläggning. Det är gott med rödbetor, och när man odlat själv vet man vad det är i dom. Nu har vi det mesta av vintern, och det som är i frysen får bli sillsallad till jul. Roligt med jul, bara det inte blir så mycket snö och kallt. Hå,hå ja,ja, det är jobbigt att vara gammal, men roligt om man kan göra nånting.
Roligt att Lena och Göran kommit. Nu får skrivningen ta slut för jag ska prata med min dotter.
Ha det bra!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Åh, vad gott med alldeles egna rödbetor. Synd att jag bor så långt borta annars skulle jag smyga förbi och stjäla några kilo....

tack för brev med innehåll på posten

Ang, att telefonsamtalet bröts så försvann både telefon och internet-uppkoppling i flera timmar. Vet ej vad som var fel- försökte ringa upp dig flera gånger men det gick inte... Jag hör igenKRAM