lördag 25 oktober 2008

Födelsedagar

Jag skulle be någon kunnig med datorer hjälpa mig att göra en förteckning över födelsedagar på dom jag brukar gratta på födelsedagarna.Om någon har tid? Bodil vill du hälsa på mig med Johanna så kan hon få sin födelsedagsprecent. Eller också måste jag ha din postadress !Det har nog inte blivit att jag skrivit upp din senaste postadress. Jag har väntat länge på att Ni skulla hälsa på mig.Men nu är det längre ifrån än förr, men Du är ju bilburen.
Nu har det gått en månad igen så det är tid att betala räkningarna. Tiden går så fort. Fortare när man ska betala än när man ska få pension. !Tänk att lilla Johanna redan är ett år. Hon är duktig efter åldern. Och Frank har blivit 3 år. Förunderligt!Det är roligt med dator när jag kan följa med barnbarnsbarnens födelsedagar. Det skulle vara fler som skrev så jag fick se lite mera.Man kommer dom närmare när man kan titta i datorn.Det blir ju ofta den enda kontakten jag får, nu när jag inte orkar bjuda dem.Men jag ser gärna att Ni tittar in och det får bli med bjudandet som det blir.Ha det bra mina nära och kära och hoppas att vi träffs snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Vi har varit på väg sååå många gånger men alltid hamnar nått annat i vägen oftast sover Johanna i ett par timmar efter lunch så då är vi ju oftast bara hemma. Men till veckan har ju Klara lov också så vi ska ta och komma in kanske på tisdag för på måndag ska bilen besiktigas. Ha det gott kramizar

Anonym sa...

Hej mormor
Jag kan hjälpa dig med en förteckning när jag kommer hem nästa gång.
KRAM