onsdag 15 oktober 2008

Undrar om Gun fyllt år ?

I dag kommer jag ihåg att min vän Gun ska fylla jämna år, eller om jag klantat mig och glömt en vän som funnits genom alla år.Jag ska försöka ta reda på hur det är med detta.
Jag får väl ringa till Sigrid, som är hennes kusin och kolla.
Jag hoppas det blir av, om min huvudvärk kunde upphöra på eftermiddagen, så jag kan utföra detta.Jag har så ofta huvudvärk numera, det är nog ögonen som inte fungerar så bra i solsken, och starkt ljus.Jag får kolla med solglasögon kanske det lugnar sig.
Ha en bra dag !

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Hej mormor!

vad jobbigt att ha ont i huvudet. Hoppas att värken går över. Ibland får även jag en grym huvudvärk och då känns ingenting roligt- ändå måste jag hålla humöret uppe och leka och busa med Frank- fast jag bara vill ligga stilla på sängen.... Så jag vet hur det känns att ha ont i huvudet o det är inte roligt!

På fredagkväll 20.30 kommer Frank o jag med tåget till Sundsvall. Om vi har tur hinner vi ses, det skulle vara roligt. Vi stannar bara tills på söndag. en snabbvisit blir det. KRAM

Anonym sa...

Åh är det du som bor i det där vackra huset? Brukar kolla lite extra när jag far förbi! :)
Ha det så bra! /S