söndag 9 november 2008

Det är farsdag i dag.

Mina barn är farsor och morsor, så i dag har dom firat utan mig.Det är ju roligt att veta att dom har det bra, men det är långsamt för mig att inte se dom. Men jag kommer ihåg att för 2 år sedan var jag i Umeå på sjukhuset på farsdag.Då for alla på salen hem och jag blev ensam kvar. Det var ju så långt hem.
Det är skönt att vara hemma, även om det är lite långsamt.Och att det gått bra hittills.
Elisabet ska komma till Ingvar senare. Det blir ju roligt det också.
Jag börjar känna mig så trött på dagarna,men det är väl höstmörkret som tar ut sin rätt. Jag har pratat med Hilda och det är alltid uppmuntrande. Hon är glaad och pigg trots åldern och benet som krånglar.Jag längtar till sommaren då ska jag dit, till vilket pris som helst.
Ha det bra alla som finns i vårt avlånga land och hoppas att pensionen räcker för de gamla.
Grattis ! alla farsor.

Inga kommentarer: