tisdag 4 november 2008

Fin i håret.

Nu har jag äntligen klippt bort mitt långa hår. Synd att jag inte kan med kameran på datorn så kunde Ni se vad snygg jag är. Fint klippt blev jag.
Tack på förhand Gunilla för att Du tänker hjälpa mig med gardinerna. Det är ju inte bråttom med det, huvudsaken att det blir före jul.Det är liksom roligt om det blir lite ombyte runt en, när man är hemma så mycket.
I morgon ska Lissie komma till mig och byta tidningar. Då får hon se hur snygg jag är i håret Det blir roligt att visa henne. Det är mer än ett år sedan jag tappade håret för cellgiftbehandlingen, och jag har inte klippt mig förrän nu, så det är
lite fest över det.HURRA!
Appropå fest, så är vi bjudna till Edit på Frösön på trettondagshelgen, med anledning av hennes 90-årsfest. Jag vet inte om mitt hälsoläge tillåter, men det är ju länge än att hoppas.Jag skulle så väl behöva komma ut lite. I dag gjorde vi en sväng förbi mitt förra hem, men Erik var inte hemma. Men BRAVO ! Erik och Karin. Ni har gjort fint.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

vad skönt mormor!
Det ska väl inte dröja så länge tills vi ses att håret hunnit bli långt igen... Hoppas jag!
KRAM