onsdag 26 november 2008

Kallelse till doktorn.

Jag har fått kallelse till diabeteskontroll till Stöde. Det är bra att dom tittar till gammelfolket emellanåt. Jag gruvar mig jämnt för alla besök, hur lite det än är, Jag har varit för mycket på läkarbesök på sista tiden.

Solen skiner i dag, men jag vet inte vad jag ska göra. Jag ska dricka lite kaffe, sedan ska jag betala lite räkningar.
Det är roligt när man får läsa positiva saker i tidningen om barnbarnen.Jag såg att
Anders stod som toppensnygg idrottskille. Grattis!
Nu bjuder Ingvar på fika. Det ska bli gott.
Ha en bra dag alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej mamma! Sitter på jobbet och läser din blogg,har hur ycket som helst att göra men har inte glömt att jag ska hjälpa dej med gardinerna,men det har varit mycket ett tag,harju varit till Kattis och sen har jag haft snuva,hosta och ont i halsen men nu är jag ganska bra det är bara lite hosta kvar!
Kramar Gunilla Hälsa Ingvar