onsdag 12 november 2008

Resterna som är kvar.

Det skulle kunna vara vilka rester som helst. Ofta blir all restmat uppäten, så jag måste nog försöka ta tillvara de rester som finns i min kropp och skriva Gratulationer till Danne, om han läser bloggen. GRATTIS!

Skönt för Kattis att få vila lite från Frank, även om det är tråkigt att vara ifrån varandra.
Kör försiktigt alla mina barn och barnbarn, för nu börjar det riktigt hala väglaget.Det har ju varit en lugn höst, med halka o dyligt hittills. Jag tror att vi haft bättre väder här uppe i Norrland än Stockholmarna.Där har det sett så regnigt ut på väderlekskartan.
Nu har Vera farit hem och Christer känner sig nog ensam igen. Vera måste ha haft långsamt och ensamt när alla jobbat.Och jag har ju inte dom språk-kunskaper som behövts för att göra mig förstådd.
Tur att hon kan köra bil.
Jag hoppas att någon kommer och hälsar på mig snart. Kramar från en gammelmor.

Inga kommentarer: