fredag 21 november 2008

I går kom Lena på besök.

Det var roligt i går. Då kom Lena på besök och stannade en rätt lång stund, efter hennes tycke. Hon har ju jämt så bråttom. Hon berättade att Anders köpt ny lägenhet och att vi skulle fara dit när han blev färdig. Det blir kul, hoppas jag orkar.
I dag påverkas jag av det låga lufttrycket så jag orkar ingenting.
Elisabet följde med Ingvar till Ånge för att besiktiga bilen.
Hoppas Kattis kommer till Stöde snart. Då vet jag att jag får besök. Jag hoppas att Linda och Anna kommer och hälsar på sin farmor.Jag längtar.Det är så tomt och mörkt när det är vinter.Det var roligt när Linda bodde i Fränsta. Jag ser dom framför mig när dom gick hem upp för allen. Det var tripp, trapp, trull och i vagnen var lilla tusselull.Vilka härliga tider.
Nu ska jag titta om det finns nånting sevärt på TV.
Hej, svejs, ha det bra alla.

Inga kommentarer: