tisdag 18 november 2008

Tittat på bilder av mor o far m.m.

Det var verkligen roligt att titta på bilder från Norrmoflo. Tack för tipset Britt-Inger. Jag hade inte sett bilderna på far och mor tidigare och alla gubbar och käringar från byn som jag känt.
Far var verkligen en snygging. Synd att han fick så kort livstid. Jag minns han inte.
Jag kommer ihåg när jag varit hos moster Ester, och mamma varit på sanatoriet i Sundsvall och kom hem och talade om att pappa var död. Då var jag 4 år. Jag fick mjölkchoklad i sängen av moster och naturligtvis tömde jag ut i sängen. Hela koppen.
Å vad jag skämdes.
Nu har jag tittat hela morgonen, så nu ska jag fika lite och sedan sortera medicinerna i kasetten. Det är det värsta jag vet. Apoteket byter, så det blir nya namn hela tiden. Man ska ju ha dom billigaste.
Ha det bra mina kära vänner !

Inga kommentarer: